Vendégeimmel

2010.10.24. 23:57

Sziasztok!

Sajnos nagyon kevés időm van, ezért most csak nagyon röviden írom le ami a héten történt, majd amikor lesz, akkor minden napról egy rendes blogot fogok írni, mert annyira tartalmasak voltak :)

Kedd: Mónival ketten voltunk, várost néztünk, és felkészültünk a többiek fogadására.

Szerda: Angyalkám és a Petra a reggel 6os repülővel jöttek, velük Hágában találkoztunk, megnéztük ott a tengerpartot, a magyar követ, a parlamentet, a belvárost, valami kastélyt, meg ki tudja még mit nem :) Aznap délután mentünk Amszterdamba, ahol elfoglaltuk a szállásunkat (egy külön történetet megér ez, de elég annyi, hogy látszott rajta, hogy olcsó volt, és kalandos is, sokat nevettünk rajta), aludtunk egy kicsit a fárasztó nap után, majd bementünk a Vöröslámpás negyedbe nézegetni, és beültünk néhány tipikus amszterdami helyre.

Csütörtök: Amszterdam nevezetességeit néztük végig: DAM, I amsterdam betük, Virágpiac, benéztünk az Erotika múzeumba és végigmentünk a Madame Tussauds-on, "gyémántgyárban" voltunk, városnéző buszoztunk, csatornán hajókáztunk :)

Péntek: Ekkor akartunk menni az itteni állatkertbe, de későn értünk oda, így a pénztáros tanácsára nem mentünk be. Belvárosban sétáltunk a lányokkal, és az estére készültünk. Jó péntek estéhez híven bulizni mentünk (itt csütörtökön van az egyetemisták bulija), egész jó volt :)

Szombat: állatkertben voltunk, ami nagyon jó volt, annak ellenére, hogy nagyon hideg volt és esett is néha. Ilyen állatkert kellene M.o.-ra is!

Vasárnap: Brüsszelt néztük meg, és nagyon jó volt :) Láttuk a Manneken Pis-t, a Jeanneke Pis-t, a főteret, a királyi palotát, sok csokiboltot, melegbárokat (kívülről), voltunk a Katedrálisban, ahol éppen magyar mise volt 56 emlékére, és bementünk az Atomiumba is :) Hazafelé könnyes búcsút vettem barátaimtól, és még könnyesebbet a Mónitól.

Újra kezdődik a visszaszámolás, és megint 52 nap lesz, míg újra látom! :S

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.