Még élek :)

 2010.10.18. 20:43

Sziasztok!

 

Elsőre le kell írnom, hogy mostanában a blog.hu nem jön be, ezért nem írtam jó régóta :S Nahh, most hogy tisztáztam, jöhet a vasárnap megírt levél:

Már egy ideje nem írtam a blogra, de csak azért, mert nem történt velünk sok érdekes dolog. Habár a múlt héten volt egy jó este, amikor az otthonról hozott mézes málnával megismertettem az ittenieket :D Az este úgy kezdődött, hogy a HKba érkezve a Gáborék szobájában gyülekezni kezdett a bulizós mag, majd amikorra kicsi lett a szoba, kimentünk a konyhába. Ott többek között a bolgár Tio, a kanadai Mike, az USA-Mike, a magyar Tamás, és még ki tudja ki nem :) megkóstolta a Fügyülőst. Néhányuknak ízlett, de olyan is volt, akinek nem annyira :S Nem baj, én mindent megtettem a jó nemzetközi kapcsolatért :D aztán az este a legtöbbünknek nagyon jó lett. Azon az estén a nemzetközi diákok fehér pólót viseltek, amire bárki írhatott bármit :D Az enyémre hátra egy európa térkép került (vaktérkép jellegű), és akivel találkoztam, annak mindnek alá kellett írnia a hazájánál :) Aztán a Mike az elejére rajzolt egy észak-amerika térképet is, mert nehogymár ő kimaradjon :) A másik Mike kanadai, szóval ő is oda került :) Vietnám, Nepál és Ausztrália is rákerült a pólóra :D Buliba menet egy kutyával futottunk össze, a spanyol csajok egyből elkezdték szeretgetni, és a buszra is felszállt velünk :D (néhány nappal később kiderült, hogy nem kóbor kutya volt, és valakinek hiányzik :) ) A buli megint jó volt, habár nem sokat voltam bent. Mehetnékem volt egész este, így a többieket hamar elhagytam, és a saját utamat jártam. A nemzetközis buliban összefutottam az egyik magyar lánnyal, de ott sem maradtam sokáig. Az este nagyon jó volt, kár hogy hamar vége lett :) Az iskolai hetünk végre kicsit lazább volt, és pénteken nem is volt óránk. Szerda este volt a nemzetközi öltözz ki nap, amit ugye Barney Stinson képvisel a világon, ennek alkalmával ingben mentem a HKba tanulni. Tanulás után megint a konyhában kötöttünk ki, és a King's Cup Revolutiont néztem és tanultam. A lényeg ugyanaz, inni, és bohockodni, csak ha lehet még vicesebben. Csütörtök este megint volt buli, és természetesen megint a HKból indult, ahol most is játékos bemelegítő ivászat volt: 6 pohár volt kitéve az asztalra, az elsőben 1 shot (felesnyi) sör volt, a másodikban kettő, ... a hatodikban hat, szóval kb egy liternyi volt összesen a 6 pohárban. Ezt kellett időre meginni :) Elsőnek az USA-Mike (mert van kanadai Mike is) ivott, és azt gondoltam, hogy az ő 55 másodperce megdönthetetlen lesz. Aztán jött egy 33 másodperces idő, ami tényleg hihetetlen volt. Aztán egy francia srác és egy francia csaj! 27 és 31 másodpercel sokáig vezetett, és egészen a végéig senki nem tudta megdönteni az idejüket. Jött a végén Stefan (német), aki 26-ot ivott, és mielőtt indultunk volna megjelent egy finn srác is, aki csak rábeszélésre ivott, de 19!!!! másodperc alatt itta meg a 21 shot-ot!!! Szerintem azt lehetetlen megdönteni. Aztán mentünk tovább, én csak a buszmegállóig mentem a srácokkal, onnan haza, mert pihennem kellett, de hajnalban amikor a Tamásék jöttek haza, akkor keltem én, mert péntek reggel jött az első vendégem: a Móni :D:D:D:D 23 szál vötös rózsával vártam Eindhovenben a reptéren, és nagyon jó volt végre látni. Hiányzott :) Kicsit sétáltunk Eindhoven belvárosában, de nagyon uncsi volt, ezért nem maradtunk sokáig. Arnhemben sétálva jöttünk el hozzám, és aznapra csak egy kis bevásárlás és az iskola rövid megmutatása volt a program, mert mindketten keveset aludtunk. A szülinapi ajándékát is megkapta: az Audrey Hepburnös faliórát és egy rózsaszín plüss bilincset ;) Szombaton bebicikliztünk a belvárosban, üzleteket nézegettünk, várost néztünk és ellátogattunk a házhoz, ahol Audrey Hepburn lakott gyermekként, és a szobrát is megnéztük :) Most vasárnp van, és szinte semmit nem csináltunk, de nem is nagy baj. Egy kicsit azért tanultam, amíg a Móni aludt, de a lakás gyakorlatikag nem hagytuk el. Majd most sétálunk egyet, mert kell a levegő. Amíg a Petra és az Angyalkám nem jön, addig nem nagyon megyünk máshova, majd csak velük együtt, de ez így van jól szerintem :) HKból sokan (szinte az egész 5. emelet) elmentek Németországba, egy nagy körutazást tesznek Berlin, Hamburg, Frankfurt, München, Erfurt érintésével, így nem tudom milyen buli lesz a jövő héten :S Pont most, amikor jönnek a vendegein :(

A bejegyzés trackback címe:

https://bzoli.blog.hu/api/trackback/id/tr12381995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása