Albérlet

 2010.10.06. 17:00

Sziasztok!

Megígértem, hogy írok a lakásról, ahova beköltöztünk múlt pénteken. Maga a lakás egy téglaépítésű függőfolyosós házban van, hogy is fogalmazzak szépen: nem a legjobb környéken. Ebben a részében a városnak laknak a "szegényebbek", akik általában bevándorlók, szóval itt sok a néger, arab, keleti ember. Eddig persze semmi gond nem volt, ne is legyen, egy hangos szót nem lehetett hallani.

 

1 - én szobám

2 - Tamás szobája

3 - Petya szobája

4 - konyha

5 - zuhanyzó

6 - wc

7 - erkély

A fehér az előszoba, a fekete spájz, a piros vonalak az ablakok, a lilák pedig az ajtók. A lakás maga tágas, csak van néhány gond vele: nincs internet még (kb 3 hét, míg bekötik :S ); a wc tartály nem működik, de már bejelentettük; és a fürdő-wc-konyha nem annyira jó, amennyire szeretném. az viszont tetszik, hogy minden szobában van saját csap, ahol a reggeli mosakodást meg lehet csinálni, így a sorbanállás nem okoz gondot :) És még mielőtt elfelejteném:

Arnhem 6826RH, Karel Doormanstraat 98 a címünk.

Előzetes elképzelésekkel ellentétben minden szoba elég nagy szerencsére, de megbeszéltük a Patyával, hogy amíg nekem lesznek vendégeim, addig én lakok a legnagyobb szobában, aztán mikor neki, akkor meg ő. Minden szobában egyedien állítható konvektor van, valamint szimpla ágy, kétajtós szekrény, két szék, asztali lámpa, és a csaphoz tartozó tükör és egyéb. A szobák állapota egész jó, csak a többi nem annyira, de ez van :S Az iskolától gyalog 20 percre van, biciklivel 8 percre, a HK-tól és bolttól 5 percre gyalog, a városközpont biciklivel negyed óra, gyalog háromnegyed óra, de járnak buszok is, vagy az iskola melletti vasútállomásról ingyen lehet a belvárosba jutni :) Mivel az én szobám a legnagyobb, ezért ott csináljuk a közös evéseket és tanulásokat, amihez még majd egy asztalt el kellene hoznink, amit az iskola már leselejtezett. Mosni sajnos nem tudunk, mert az nincs, de tegnap a HK-ba vittük be a cuccainkat mosni, és közben az egyik konyhában meg is csináltuk az egyik beadandót majdnem teljesen :)

Tegnap hazament a Tamás anyukája, ma jött egy barátja, aki vasárnapig marad, majd jövő héten meg már nekem lesz látogatóm :P

Azért a mai nap sem telt eseménytelenül, a reggeli óránk haszontalan volt, mert a legtöbbünk laptopján Windows 7 fut, amivel nem kompatibilis az a program, amit használni kellene, így nem tudjuk mi lesz :S Aztán Vehicle electronics után csapatépítő jelleggel a projekt csoportunk elment Go-kartozni :) Nagyon jó volt :D:D:D:D A FB-on az ismerőseim között az egyik Alinál lesznek képek :)

Tegnap állásbörze volt, ahol sok helyre leadtam az önéletrajzomat, és én magam is sikeresnek érzem az ott töltött majdnem 3 órát. Sokat beszélgettem cégekkel, és sokra értékelik az infós-gépész párosításomat, mivel az itteni cégek főleg a fejlesztéssel foglalkoznak, ahol sok a számítógépes programozás és rajzolás :)

Röviden ennyi, vigyázzatok magatokra, és én is tudni akarok rólatok!!!!! Ne csak én írjak :) (tnizoli@gmail.com)

A bejegyzés trackback címe:

https://bzoli.blog.hu/api/trackback/id/tr292351127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása