Elkezdődött a Projekt

 2010.11.12. 23:24

Sziasztok!

Hétfőnél hagytam abba a beszámolómat, amikor a Petya magyar kajáit ettük. Nagyon jó volt, nem hittem volna, hogy ezt lehet überelni, de sikerült: kedden délelőtti Projekt megbeszélésünk után csirkepörköltet csináltunk a HK-ban a Mike-nak és a Tio-nak (bolgár srác). Nagyon ízlett nekik, és én is örültem végre igazi magyar pörköltnek nokedlival, mert Petya azt is hozott :D:D:D:D (sajnos itt magunknak nem tudunk csinálni nokedlit). Szerdára érett meg bennem, hogy Hollandiában fényképező gép nélkül nem lehet meglenni, így vettem egyet. 3 kategóriát határoztam meg magamnak a fényképezőgépek terén: 1. kompakt gép (kis helyen elfér és olcsó, cserében a képminősége nem a legjobb), 2. bridge gép (nagy zoomos, akár 18-24x oprikai zoommal, de már drágább, képminősége jó), 3. tükörreflexes (nincs az a pénz, amit nem lehetne rákölteni, de használtan is az alapgép minimálbér körül kezdődik, képminősége nagyon jó, sok funkcióval, fotózáshoz ez kell). A három kategóriából az elsőt választottam (Fujifilm FinePix AX200), mert most még nem engedhetem meg a 3ast, de az a célom :) Akksikat és memóriakártyát már olyat vettem, hogy azt a komolyabb géppel is használni lehessen. Szerdán a HK-ban összeültünk, és a két magyar csajjal együtt kitaláltuk a Magyar Est programját, amit az itteni külföldi diákoknak tartunk majd :) Van majdnem másfél liter pálinkánk, azt adjuk wellcome drinknek, majd császármorzsát és paprikáskrumplit lehet kóstolni. Egy-egy magyar zene is megy majd, de nem akarjuk a nemzetközi csapat hangulatát elvenni azzal, hogy számukra ismeretlen fura zenéket játszunk. Utána buliba megyünk a városba. Mindezt nov. 20ára tervezzük, remélem jól sikerül :D Csütörtökön Projekt után kis pihenés, majd az osztályunkkal és néhány tanárunkkal beültünk egy bárba megünnepelni, hogy vége a vizsgaidőszaknak, majd pizzáztunk egy olasz helyen, ahol még jól se lakta :( Estére a HK-ba mentünk, nem terveztem, hogy bemegyek a városba bulizni, de a hangulat annyira jó volt, hogy hazajöttem a bicikliért, és mégis bementem. Buliban az új gépemmel dokumentáltam az eseményeket, képeket a fészbúkon meg lehet nézni :) Ezentúl saját géppel készített képeket oda teszek. Pénteken rövid Projekt, majd haza, és itthon folytattam/folytattuk a munkát, mert hétfőre beígértem, hogy megcsinálom az egyik részét a feladatunknak, amit majd szerdán a Petyával be is mutatunk prezentáció keretében. Most itt tartunk, de nem sokat haladtunk eddig a konkrét feladattal, túl komplex a PreScan ahhoz, hogy hamar meg lehessen érten. Mikor megismeri az ember, akkor már lehet haladni, a fejemben már össze is állt az egész Projektünk megoldása, de most még apró dolgokon akadunk meg :( Nem baj, ezzel jár.

Projekt: heti egy tárgyunk van négy órában csupán, a többi időben a Projekttel foglalkozunk és a konzulensünkel egyeztetünk. Minden nap 9re megyünk iskolába, ott összeülünk és dolgozunk a Projekten. 4ig vagyunk ott, az egy napra bőven elég. Sajnos a srácok nem vették komolyan azt, amikor én hónapokkal ezelőtt a PreScan nevű program megismerését szorgalmaztam, most majd megtudják, hogy nem is annyira egyszerű, mint hitték. Amikor lesz már látványos része is a munkáknak, akkor azt majd megosztom veletek, és végre tudjátok majd hova tenni a Projekt feladatunkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://bzoli.blog.hu/api/trackback/id/tr232445485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása