Megerkezes Hollandiaba

 2010.08.25. 22:08

Sziasztok!

Kedden este elindultam otthonrol nagy szomorusagok kozepette :( , a Peternel aludtam Kornyen, majd hajnalban indultunk Ferihegy 1-re. 6kor indult a gep, a Wizzair olcso, de kis helyet kaptam erte csereben. Ezen a gepen is kicsit rosszul voltam, amikor fordult, vagy emelkedett :( 8ra Einthovenbe erkeztunk, ott nem sokat idoztunk: varosi buszozas utan vonatra szalltunk, es mentunk Utrechtbe. Einthoven szep es uj, regi epuletet sehol nem lattam, graffiti szinte alig, a kornyezet szep, a hazak utcankent azonos kinezetuek. Einthoven-Utrecht kozotti ut szep volt, a foldek mind megmuveltek voltak, ahol nem, ott meg allatokat tartottak rajta, szoval az is teljesen rendben volt. Tulipant, vagy szelmalmot nem lattam sehol, de csatorna tenyleg sok van, es minden zold :) Utrecht-ben csatlakozott hozzank a Tamas, a vasutallomason csoveztunk, mert a cuccaink nagyon nehezek voltak, es erdemes figyelni, mert a vasuti boltok nagyon dragak! Csak egy asvanyvizet vettunk, mast nem is. A vonatjegy is draga: kb 25 euro volt a 100-120km vonatozas, csereben a vonat tiszta, gyors es halk. Amugy szinte csak vonatkozlekedes van a varosok kozott, oltonyben, de srtados ruhaban is mennek, busz szinte alig jar. Utrechtbol Apeldoorba jottunk, a Gabor itt csatlakozott hozzank, es itt lakunk nehany napig a Voortmannal, aki egy 55 ev koruli elvalt pasas egy nagy hazban, 4unkre 3 szoba jutot :) Voortman az egyetemen az ugyintezonk, jo fejnek tunik, es mivel egyedul el, ezert jol esik neki a tarsasagunk szerintem. Nekem nincs kulon szobam, a Petivel lakok egyutt, de nem lesz tul nagy gond. WiFi nincs a hazban, igy csak a Voortman gepen tudok csak irni (ezert nem tudok ekezetes betuket irni most), sot meg sajat gepet sem tudtam nezni, mert nem volt idonk meg :( Holnap talan lesz. Voortmannal vacsoraztunk, valami indiai curry-s cuccot ettunk, eletemben nem ettem meg, de nem volt veszes, mondjuk magamtol nem csinalnek :) Lassan eltesszuk magunkat holnapra, mert eleg hosszu es faraszto volt a napunk: egesz nap angolul tarsalogni nem is annyira konnyu :). Ezt a bejegyzest is beszelgetes kozben irom, szoval ha elgepeles van benne, vagy kuszanak tunik, az ezert van :)

Ma Apeldoorban voltunk, holnap Arnhembe megyunk remenyeink szerint, megnezzuk az egyetemet es csatlakozunk a tobbi Erasmusos diakhoz.

Vegezetul koszonom az uzeneteket, jol estek, es koszonom azoknak is, akik uzenet nelkul gondoltak ram. Sokan hianyoztok, foleg TE! :)

Amikor tudok, akkor irok megint, a holnapot nem tudom megigerni!

A bejegyzés trackback címe:

https://bzoli.blog.hu/api/trackback/id/tr862247932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sati48 2010.08.26. 08:41:09

Szia Zoli!

Örülök, hogy sikeresen megérkeztél. Biztos jól fogod érezni magad. Hamarosan találkozunk. :)

Attila

lnoémi 2010.08.26. 13:26:21

Szióka!
Nagyon örülök Neked!
Bár azt sajnálom, hogy nem tudtam elköszönni. Remélem ott minden Oké.
CSá. :-)

Balint Zoli 2010.08.29. 09:10:00

Sziasztok!
En is sajnalom, hogy nem ugy sikerult eljonnom az irodabol, ahogy szerettem volna, de ez van.

A vitamin 2010.09.08. 11:53:57

Ááá, Zoli, még csak most jutottam el a blogodhoz, de naaagyon nagyon örülök Neked :)) Sok puszi: Anna
süti beállítások módosítása